wtorek, 20 stycznia 2015

Zimowy balans



Żeby zachować balans pomiędzy obowiązkami dnia codziennego a zdrowiem naszego ciała i umysłu, i jednocześnie nie zwariować, potrzeba nam od czasu do czasu choć na chwilę uciec. Zmienić miejsce, zrobić coś co kochamy, po prostu- ZRESETOWAĆ SIĘ! :-)




W tym celu w przerwie świąteczno-sylwestrowej wybrałam się na narty. Wyjazd dał mi maksymalnie dużą ilość radości! 
Króki, niespodziewany i niekoniecznie zaplanowany okazał się strzałem w dziesiątkę.




Rozkoszowałam się nie tylko szaleństwem na stoku i biegówkach, ale również radością innych ludzi, pięknymi widokami, atmosferą gór i przepysznym jedzonkiem. 




Nowy Rok rozpoczęłam pięknie i wyjątkowo aktywnie. Mam nadzieję, że to prognoza na cały 2015!!! ;-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz