sobota, 24 stycznia 2015

Więc chodź pomaluj mój świat...



Niech na niebie stanie tęcza malowana Twoją kredką...



Pogoda za oknem aż się prosi słowami piosenki zespołu Dwa Plus Jeden. Zima jest piękna, kiedy jest prawdziwa: ze śniegiem, mrozem i słońcem. Nas w tym roku aura niestety nie rozpieszcza, ale to znak, że pomalować świat na żółto i na niebiesko musimy sobie sami! Tylko jak?

Radością, nowym pomysłem, pysznym daniem przyrządzonym w domu z naturalnych składników, czasem spędzonym z najbliższymi, albo szalonym wypadem z przyjaciółmi. Spróbowaniem czegoś czego nigdy nie robiliśmy a zawsze chcieliśmy. Czytaniem takich książek, które nas interesują. Rozmowami z ukochanym bez końca. Beztroską zabawą z dziećmi. Spacerem po lesie. Spacerem nad morzem. Zumbą z ulubioną trenerką. Herbatą z cytryną i miodem. Spokojnym snem. Uporządkowaniem ciuchów w szafie, a może notatek przed sesją?



Sposobó na lepsze i przyjemniejsze spędzenie naszej ponuerj zimy jest milion! I każdy z nas nosi je w sobie. 
Musimy tylko troszkę się wysilić, żeby je z naszej głębi wydobyć, znaleźć coś odpowiedniego dla nas i nie marudzić, nie narzekać tylko do roboty!! REALIZOWAĆ <3

A mój sposób na dzisiejszy dzień?
Powrót do domu!!! 
Każdy wyjazd jest ogromną przyjemnością, dawką nowych emocji i nową lekcją życia, ale nie znam przyjemniejszego uczucia niż powrót do domu. 



Powrót do domu zawsze kojarzy mi się ze słońcem. A więc wracam dziś do bliskich, i już buzia mi się uśmiecha, i już jest jakoś jaśniej :-)

I słońce znalazłam... :-))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz